1. Betaling I butikken hos Humleloftet kan du enten betale med bankkort, kontant eller vipps. På nett godtar vi Visa, MasterCard, American Express

2. Frakt & Levering Bestillingen sendes så snart vi kan og senest innen 2 virkedager. Alle bestillinger sendes som pakke med Bring/Posten. Du har mulighet til å velge en annen leveringsadresse enn din egen. og du må hente pakken på postkontoret/post i butikk. Vi tilbyr også hjemkjøring i Florø mot eit tillegg.

Frakt i Norge, Fra kr 69,- Til kr 359,- Hente i vår butikk, Florø: kr 0,-

3. Angrerett & Retur Du har alltid 14 dagers åpent kjøp når du handler på nettet. 14 dager regnes fra da varen er mottatt. Ved retur skal generelt produktet være i samme tilstand som du fikk dem i. Produktet skal være ubrukt og originalemballasje og merkelapper skal henge på. Ønsker du å heve kjøpet betales returporto av kunden selv. Pakker som ikke blir hentet debiteres 149,-. Send oss gjerne en mail i forkant av din retur eller legg ved angrerettsskjemaet som ligger ved pakken. Returadresse: Humleloftet as, Floravegen 802 , 6910 Florø. Humleloftet AS har ikke ansvar for varer som blir borte under returfrakten.

4. Reklamasjon Dessverre skjer det at det kan være feil og mangler ved et produkt. Dersom du ønsker å reklamere på et produkt må det skje innen rimelig tid. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon. Vi refunderer rimelige fraktomkostninger du måtte ha i forbindelse med reklamasjonen etter at reklamasjonsretten er berettiget. Kontakt oss alltid før du sender en reklamasjon i retur. Gjelder reklamasjonen transportskade skal det gies beskjed til oss samme dag som varen er signert mottatt for at reklamasjonsretten skal gjelde. Sjekk derfor alltid produktet ved mottakelse.

5. Kundeservice Humleloftet as, Floravegen 802 6910 Florø Tlf: 908 27 741 E-post: [email protected]